bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

مشخصات بلاگ

شِنْیدَمْ میگَنْ توْ اوُنْ دُنْیٰا تَمٰامِ اَعْضٰایِ بَدَنْ حَرْفْ مــْیزَنَنْ…

خُدٰا کُنِهْ دِلَمْ لـٰالْ بِمُوْنِهْ….

طـٰاقَتِ اَشْکِ خُدا رٰا نَدٰارَمْ…..

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۳۰ اسفند ۹۵، ۰۳:۳۲ - حوا ...
    :)
نویسندگان

سلام و خداحافظ

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

سلام دوستای گلم خوبید؟؟من هم خوبم هم بدم راستش نمیدونم شاید خوب نباشم و فقط بد باشم شایدم بد نباشم و فقط خوب باشم در کل هر چی که هست مهم اینه که خدارو شکر میکنم هر چی که هستم الان واقعیت اینه که خدا خواسته

دوستای گلم میدونم خیلی وقته نبودم و خیلی وقت دیگر نخواهم بود

اومدم ی حالی ازتون بپرسم و برم تا ۱۷ تیرماه سال بعد

برام دعا کنید دوستان به شدت به دعا نیاز دارم




اینم متن اهنگ مداحی مورد علاقم

منو یکم ببین سینه زنی مو هم ببین

ببین که خیس شدم عرق نوکریمه این

دلم یه جوریه ولی پر از صبوریه

چقد شهید دارن میارن از تو سوریه

منم باید برم اره برم سرم بره

نزارم هیچ حرومی طرف حرم بره 

و ........



درضمن از دوستانی که دنبال کردن کمال تشکر ر دارم

همتون دنبال شدید

بازم خداحافظ تا ۱۷ تیرماه

  • moj fat

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">