bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

مشخصات بلاگ

شِنْیدَمْ میگَنْ توْ اوُنْ دُنْیٰا تَمٰامِ اَعْضٰایِ بَدَنْ حَرْفْ مــْیزَنَنْ…

خُدٰا کُنِهْ دِلَمْ لـٰالْ بِمُوْنِهْ….

طـٰاقَتِ اَشْکِ خُدا رٰا نَدٰارَمْ…..

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۳۰ اسفند ۹۵، ۰۳:۳۲ - حوا ...
    :)
نویسندگان

پست اول

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ

خواهشا قبل از خوندن این متن پست قبلی رو بخونید


بسم الله الرحمن الرحیم

شیطان از جنس جن است و از اتش خلق شده است و قبل از اینکه از بهشت رانده شود خدارا عبادت میکرد به همین دلیل عزازیل نام گرفت

حضرت علی علیه السلام می فرمایند:شیطان هفتاد هزار سال خدارا عبادت کرد و فقط یک نماز دو رکعتی او چهارهزار سال طول کشید

وقتی خداوند انسال را از خاک افرید و در ان روح دمید به تمام ملائکه دستور داد که بر  ادم سجده کنند ...همه به ادم سجده کردند الا ابلیس که به خداوند گفت مرا از اتش افریدی و او را از گل بد بود پس مقام من از او بالاتر است و من برای او سجده نمی کنم... پس خداوند به اون گفت از درگاهم بیرون برو که تو از رانده شدگان هستی .....شیطان گفت من هفتاد هزار سال تورا عبادت کردم خودت فرموده ای که هر کس مرا عبادت کند عبادتش را بی نتیجه نمی گذارم و عوضش را به او می دهم خداوند فرمود:....

  • moj fat

نظرات  (۱)

همین شیطان لعنت شده الان زندگی خیلی ها رو جهنم کرده...
پاسخ:
کاملا درست میگید
عمری باشه و وقت کنم ادامه شو مینویسم خیلی قشنگه
تابستون هم چند تا کتاب راجب این بحث ها دارم مینویسم.
ممنون که خوندید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">