bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

مشخصات بلاگ

شِنْیدَمْ میگَنْ توْ اوُنْ دُنْیٰا تَمٰامِ اَعْضٰایِ بَدَنْ حَرْفْ مــْیزَنَنْ…

خُدٰا کُنِهْ دِلَمْ لـٰالْ بِمُوْنِهْ….

طـٰاقَتِ اَشْکِ خُدا رٰا نَدٰارَمْ…..

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۳۰ اسفند ۹۵، ۰۳:۳۲ - حوا ...
    :)
نویسندگان

تا اخر بخونید

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ
قبل از رفتنم میخام برداشت خودم رو از اتفاقات بد بگم
اما قبلش لازمه ی چیزی رو بگم
همه ما میدونیم هیچ امری بدون خواست خداوند انجام نمیشه
ضمنا میدونیم که هر انسانی قدرت عقل و تفکر و قدرت تصمیم گیری داره و خدا بهش عطا فرموده
خب 
بنظر من اتفاقات بدی که در زندگی ما میفته دو نوع هستن
نوع اول که برگرفته از اشتباهات خودمون در استفاده نکردن از قدرت عقل و تصمیم گیری خودمونه این اتفاقات بد واقعا بدن و من به شخصه از این اتفاقات متنفرم
نوع دوم اتفاقات بدی هستن که بنظر من اتفاقات خوبن
حالا چرا؟؟
چون این اتفاقاتی که ما میگیم بد هستن رو خوده خدا برای ما رقم زده
خداهم که هیچ وقت بد بنده هاشو نمیخاد شاید مثلا اگه امروز یه اتفاق بد کوچیک برامون رخ بده ما واقعا ناراحت بشیم اما کی میدونه شاید همین اتفاق بد البته شاید که چه عرض کنم   حتما همین اتفاقات بد کوچیک مانع اتفاقات بد خیلی بزرگتر هستند پس بنظر من اتفاقاتی که ما بهشون میگیم اتفاقات بد و از طرف خدا هستند اتفاقات خوبی هستن


خدایا هیچ وقت برای ما اتفاقات بدی رو رقم نزن که باعث و بانیش استفاده نکردن درست ما از نعمت هایی مثل عقل و تفکر و انتخابه که بهمون عطا کردی


هرچه به امتحانم نزدیک تر میشم نیاز خودم به خدا و بی نیازی مو از بنده های خدا بیشتر حس میکنم
خداهم بیشتر و بیشتر کنار خودم حس میکنم..هرچند بار گناهام زیاده ولی بازم کنارمه..
خدایا حلالم کن...

نظرتون راجب اتفاقات بد چیه؟؟خواهشا بگید
چون میخام ببینم درست دسته بندی کردم یانه..ممنون
  • moj fat

نظرات  (۲)

نظر البته...
چه برداشتِ زیبایی :)
به نطر من درست دسته بندی کردین...
پاسخ:
ممنونم از اینکه وقت گذاشتید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">