bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

مشخصات بلاگ

شِنْیدَمْ میگَنْ توْ اوُنْ دُنْیٰا تَمٰامِ اَعْضٰایِ بَدَنْ حَرْفْ مــْیزَنَنْ…

خُدٰا کُنِهْ دِلَمْ لـٰالْ بِمُوْنِهْ….

طـٰاقَتِ اَشْکِ خُدا رٰا نَدٰارَمْ…..

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۳۰ اسفند ۹۵، ۰۳:۳۲ - حوا ...
    :)
نویسندگان

پست چهارم

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ

هفتم اینکه ازتو می خواهم مرا مخصوصا در سینه اولاد ادم مسلط گردانی تا اورا وسوسه کنم

خداوند میفرماید تمام خواسته هایت را براورده می کنم ولی اگر کسی از تو پیروی کند و فریب تورا بخورد من اورا باتو به دوزخ می اندازم که بد منزلگاهی است..شیطان می گوید پروردگارا به عزت و بزرگواریت سوگند که همه انسان هارا گمراه میکنم مگر عده ی معدودی که بندگان خالص تو هستند بقیه همه بنده من هستند

هشتم گفت حالا که مرا بیرون می کنی جایی برای زندگی کردنم معین کن خداوند فرمود تورا در حمام ها (عمومی)و هرکجا که محل رفت و امد مردم است قرار دادم..شیطان گفت غذای من چه باشد خداوند فرمود سر هر سفره ای که نام  من برده نشد بنشین و با انها که همچون حیوانات گرسنه و حریص بدون گفتن ایه شریفه بسم الله الرحمن الرحیم غذا می خوردند توهم بخور حضرت امام محمد باقر علیه السلام در این باره فرمودند:اگر اول غذا یادتان رفت بسم الله الرحمن الرحیم بگویید اخر غذا بگویید.

بعد شیطان گفت.....

  • moj fat

نظرات  (۱)

چقدر جالبه این پست... نمیدونستم این چیزارو...
پاسخ:
والله من هم نمیدونستم بعضی از چیزهاشو.انشاءالله پست های بعدی رو بعدا میزارم..ببخشید..

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">