bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

bargardfat

دلشکسته تنها و غمگین

مشخصات بلاگ

شِنْیدَمْ میگَنْ توْ اوُنْ دُنْیٰا تَمٰامِ اَعْضٰایِ بَدَنْ حَرْفْ مــْیزَنَنْ…

خُدٰا کُنِهْ دِلَمْ لـٰالْ بِمُوْنِهْ….

طـٰاقَتِ اَشْکِ خُدا رٰا نَدٰارَمْ…..

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۳۰ اسفند ۹۵، ۰۳:۳۲ - حوا ...
    :)
نویسندگان

بخونید خواهشا

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ

چند وقتیه که ی متن جالب پیدا کردم راجع به شیطان و ازین حرفا

واقعا جالب بود برام

دوست دارم وقتی خودم اینجور چیزایی رو میخونم و میبینم جالبه بقیه هم بخونن

اما متاسفانه بخاطر زیاد بودن فشار درسام خیلی کم ازین مطالب میتونم بخونم

خیلی هم کم وبلاگ میام

حتی وبلاگ قدیمی خودم رو هم خذف کردم

الان ی متن رو بهم دادن از ی منبع معتبر میخام اون رو براتون بنویسم اما یکم طولانیه سعی میکنم تو چند پست بنویسم براتون

اگه یکم پست هام دیر به دیر هستند واقعا ببخشید سرم شلوغه

کاش الان وبلاگ قبلیم بود ادم های بیشتری این پست هایی که میخام بزارمو میخوندن

اما

 همین که یک نفرم بخونه و روش اثر بزاره برام کافیه

شاید از بار گناهام کم بشه

فقط یه خواهش دارم چون من این متن رو تیکه تیکه میزارم شما هر تیکه ایش رو توی یه دفتر بنویسید وقتی کامل شد هر چند روز یک بار بخونیدش خواهش میکنم

  • moj fat

نظرات  (۱)

چشم میخونیم...
پاسخ:
چشمتون سلامت باشه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">